Värvning innebär vad du tror att det innebär: att rekommendera någon att bli kund hos Tellus som i sin tur hänvisar till dig. Som belöning får den du värvar en gratis månad av oss och du får en gratis månad som tack för hjälpen!
Du kan sedan upprepa värvningen så många gånger som du vill, så har du ett brett nätverk av vänner, släkt och familj och känner “ok, jag vill ha gratis telefoni!”, så värva på! Under förutsättning att du själv är nöjd så klart!
Eftersom din värvningsbonus är en fri månad för ditt abonnemang så måste du vara kund hos Tellus, annars har vi ju ingen faktura att dra av pengarna från! 🙂
Det säger sig självt, det är sen gammalt, det är klart som korvspad. Varför skulle någon vilja bli Tellus-kund på din rekommendation om du inte själv är nöjd?
När du är nöjd kund hos oss och har rekommenderat oss till din vän så att han/hon vill beställa abonnemang är det viktigt att ditt nummer fylls in i beställningen. Detta görs genom att klicka på “Jag har blivit värvad och vill ange ett värvningsnummer” och sedan fyller i ditt nummer!
Det behöver hända två grejer innan du får din bonus! Den ena är att abonnemanget för den du värvat måste ha hoppat igång, och det andra är att personen inte ångrar sin beställning!
Ja och nej. Det finns som med allt i världen lite regler när det gäller vårt värvningssystem. Utöver det så nej, nej jag tror faktiskt inte det.